Nowoczesność.

Technologie i rozwiązania

Mamy za sobą wiele projektów o różnych złożonościach. Zdobyte przy nich doświadczenie nieustanie rozwijamy, poszerzając tym samym zakres naszych usług i możliwości. Poniższe technologie i narzędzia wykorzystaliśmy (zależnie od potrzeb projektu) przy systemach specjalistycznych, rozwiązaniach dedykowanych, systemach zarządzania treścią, a także stronach osobistych czy sklepach internetowych.

Niżej prezentujemy zrealizowane przez Lemisoft specjalistyczne rozwiązania dostosowane do wysokich wymagań naszych klientów.


Technologie backendowe

PHP, Yii2, Symfony, RabbitMQ, Apache, Nginx

Technologie frontendowe

Angular10 (A. Universal, A. Material, PrimeNG, NGXBootstrap), Bootstrap, SASS, LESS, Ionic

Bazy danych

PostgreSQL, MySQL, MongoDB, ElasticSearch

CMSy

Drupal, Wordpress

E-commerce

Sylius

Wdrożone specjalistyczne rozwiązania


Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Skrzynka zaimplementowana według "Standardu Elektronicznej Skrzynki Podawczej" Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Jest to część systemu ePUAP i służy do przekazywania dokumentów elektronicznych do podmiotów publicznych. Przekazywane przesyłki opierają się na plikach XML i są traktowane na równi z papierową przesyłką poleconą ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Integracja z Węzłem Krajowym

Serwis login.gov.pl oferuje jeden spójny, publicznie dostępny system do potwierdzania tożsamości użytkowników. Wykorzystanie zwiększa bezpieczeństwo projektu oraz ułatwia integrację z innymi usługami, które korzystają z rozwiązań Węzła Krajowego, a więc zmniejsza jej koszt.

Integracja z Profilem Zaufanym

Połączenie z Profilem Zaufanym pozwala na bezpieczne i wiarygodne podpisywanie dokumentów elektronicznych.

Integracja z bazą REGON

Połączenie z bazą udostępnianą przez Główny Urząd Statystyczny umożliwia automatyczne pobranie wszystkich publicznych danych na temat przedsiębiorstwa w oparciu o jedną z informacji - numer REGON, numer NIP lub identyfikator KRS. 

Integracja z Jednolitym systemem EZD PUW

System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją jest narzędziem wymiany informacji i usprawnia funkcjonowanie urzędów. Został wykorzystany na potrzeby przesyłu korespondencji i powiadomień, oraz zwrotów płatności dokonanych na rzecz urzędu.

Integracja z Matomo

System Matomo jest alternatywą dla usługi Google Analytics. Jego zaletą jest otwarty kod i pełna kontrola nad gromadzonymi i przetwarzanymi danymi.

Integracja z Manage Engine Analytics Plus

Analytics Plus umożliwia monitorowanie i drobiazgową analizę dowolnych danych gromadzonych przez system, z którym zostało połączone. Został zastosowany do analizy wykorzystania całych modułów i pojedynczych funkcji systemu.

Integracja z SIEM

Wdrożenie rozwiązania typu Security Information and Event Management pozwala na monitorowanie i analizę naruszeń bezpieczeństwa systemu. Stosowanie coraz częściej SIEM staje się częścią polityki bezpieczeństwa firmy.

Integracja z Microsoft Dynamics CRM

Szeroko stosowany system wspierający zarządzanie relacjami firmy z klientem. System CRM pozwala trzymać rękę na pulsie w temacie obsługi klienta czy sprzedaży i marketingu. System Dynamics CRM sprawdza się na rynku już ponad 15 lat.